چمن مصنوعی آسیا چمن مدل صدف کد 15 سایز 200×100 سانتی متر

5,980,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 8840230 دسته:

توضیحات

چمن صدف 15 میل از زیباترین محصولات آسیا چمن و از خانواده مدل چمن مصنوعی صدف میباشد.
صدف 25،صدف15،صدف30،صدف فر و صدف 35 میل از جمله مدلهای خانواده چمن مصنوعی مدل صدف میباشد.این چمن دارای لطافت بسیار قابل توجه و همچنین زیبایی خاصی میباشد.
چمن مصنوعی مدل صدف 15 میل دارای کیفیت عالی،زیبایی ظاهری و البته قیمت کاملا قابل توجیه برای خرید میباشد.
الیاف صدف مدل 15 میل دارای ارتفاع 1.5 سانتی متر میباشد و تراکم طولی 180 گره که در بازار چمن امروز دنیا کاملا استاندارد میباشد.این چمن مصنوعی براحتی قابل شستشو می باشد و نگهداری آن کاملا شبیه دیگر کفپوشها میباشد.
x حداقل تا 3 سال رنگ الیاف در برابر نور خورشید تغییر نمیکند.
x زیره چمن در برابر سرما و گرما مقاومت خود را از دست نمیدهد.
شما می‌توانید از چمن مصنوعی به عنوان یکی از عوامل زیباسازی استفاده کنید. چمن مصنوعی در مقابل چمن طبیعی طول عمر بسیار بیشتری دارد و نیاز به آبیاری و سایر موارد مربوط به چمن طبیعی را ندارد. محیط باغ، روی سطح پشت بام، جلوی مجتمع مسکونی و حتی برای زیباسازی بخشی از محیط داخلی یک ساختمان می‌تواند با چمن مصنوعی پوشیده شود تا حس خوب و تازگی چمن و رنگ سبز به مراجعه کننده و شما القا شود. آسیا چمن یکی از شرکت‌های ایرانی است که تولید و ارائه تنوع وسیعی از چمن را انجام می‌دهد. شعار شرکت با عنوان همیشه سبز به این علت است که از چمن مصنوعی می‌توان در هر شرایط آی و هوایی و در هر محیطی استفاده کرد تا با ایجاد فضای سبز دلخواه، رضایت و حس تازگی را به خوبی تجربه کرد. چمن مصنوعی را باید به دقت نصب کرد تا لبه‌ها مشخص نباشد؛ اجرای خوب و اندازه گیری دقیق باعث هر چه زیباتر شدن محیط می‌شود.

ابعاد 200x100x1.5 سانتی‌متر
وزن 3500 گرم
جنس پلي اتيلن